Dobrodošao u waterdrop®...   Novak Đoković

Dobrodošao u waterdrop®... Novak Đoković

Dobrodošao, Sa zadovoljstvom želimo dobrodošlicu Novaku, jednom od najcenjenih i najuspešnijih svetskih sportista, koji nam se pridružuje kao investitor i ambasador. Zašto je ovo toliko važno? waterdrop® nastavlja svoju misiju da osvesti industriju pića – da je izazove i da je promeni. Odlučni smo da podignemo svest o negativnom uticaju nezdravih napitaka - punih šećera u pakovanjima od plastike i štetnih materijala, a sad smo dobili i veliko pojačanje u našoj misiji. Novak Đoković deli naše stavove o promenama i svojim jedinstvenim iskustvom i humanim vrednostima nesebično pomaže da waterdrop® ima još veći značaj. “Da bi postao sportista, ne možeš se oslanjati samo na talenat i treninge, već moraš donositi i ispravne izbore za svoje telo” – kaže Novak Đoković. “Zdrav način života uključuje odgovarajuću hidrataciju bez ustupaka u pogledu uticaja na životnu sredinu. Verujem da zajedno možemo da napravimo iskorak i napredak u rešavanju problema plastičnih flaša na Tour-u.” “Veoma sam ponosan što sam u mogućnosti da poželim dobrodošlicu nekome sa nepokolebljivim šampionskim duhom i mentalnom snagom“, rekao je izvršni direktor i osnivač waterdrop®-a, Martin Murray. "On je zaista posvećen planeti i ima duboko znanje o važnosti hidratacije. Njegova privrženost zdravom i boljem životu savršeno je u skladu sa našom misijom. Uvereni smo da uz podršku Novaka Đokovića možemo da napravimo pravi uticaj i da zaista protresemo (i promenimo) industriju pića“. Posebno smo ponosni na to što će logo waterdrop®-a biti na Noletovom rukavu tokom Australian Open-a 2023. godine, kao i tokom svih budućih turnira. Zašto baš waterdrop®? Od 2016. godine, waterdrop® se trudi da održi tradicionalnu recepturu, takođe, sa uvođenjem Microdrink tehnologije, uspeli smo da ostvarimo jedinstvene rezultate prilikom hidratacije. Podstaknuti našom misijom da ohrabrimo ljude da piju više vode, waterdrop® je posvećen svesnom pristupu životnoj sredini i održivom načinu rada; smanjujući broj pakovanja i samim tim umanjujući negativan uticaj na prirodu i kroz manje korišćenje plastike kao i kroz manje emitovanje CO2 u prirodu. waterdrop® je nedavno ušao na tržište sportskih pića, lansiranjem Microlyte-a: bez šećera, koji se prvenstveno koncentriše na sportski oporavak. Dostupan u tri ukusa, svaki Microlyte sadrži pet elektrolita, devet vitamina + cink, a prema osnovnim vrednostima waterdrop®-a imaće i uticaj na eliminisanju otpada iz boca zahvaljajući svom praktičnom biorazgradivom obliku. Sa lansiranjem Microlyte-a, waterdrop® može da vas hidrira kada vam je najpotrebnije - tokom i posle sportskih aktivnosti. Pojačanom aktivnošću na polju sportske hidratacije waterdrop® je počastvovan da pruži podršku američkim teniserima Danielle Collis I Taylor Fritz koji su verni ambasadori brenda . Takođe, waterdrop® se trudi da pretvori ATP turnire u događaje bez plastičnih flaša sa inovativnim hidratacijskim klupama (na slici ispod).     Da li ste spremni da se pridružite našem pokretu i napravite razliku na nasšoj zajedničkoj planeti? Zapamtite: milion plastičnih boca se kupuje svakog minuta širom sveta i prema udruženju “Koalicija zgađenja plastikom” (PPC), 91% tih flaša se ne reciklira već zagađuje prirodu. Sada, sa Novakom Đokovićem, šanse za čistiju i manje “plastičnu” planetu su mnogo veće. Nakon 6 godina postojanja, kompanija je porasla na više od 2 miliona onlajn kupaca, trenutno ima preko 300 zaposlenih, nalazi se u više od 20.000 maloprodajnih objekata i posluje sa više od 40 sopstvenih prodavnica u Evropi, SAD, Australiji i Singapuru.